5 pensaments a “Inscripcions 2014-2015

1. S’ha ampliat el termini d’inscripcions fins el 29 de setembre.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Joan Molinet Bret
    Director del Servei Local d’Orientació Familiar

2. M’agradaria participar en un curs d’orientació familiar, visc a Sant Joan les Fonts, aisí que m’aniria bé que fos a prop, és a dir a la comarca de la Garrotxa. Ja se saben els horaris per aquest nou curs? Gràcies.

• Benvolguda Estel. Els horaris es concretaran segons trieu les famílies en la vostra inscripció, mirarem quins són els més sol·licitats. És important que malgrat no saber-ho t’inscriguis en el teu municipi i marquis les vostres preferències. Una vegada formats els grups i s’assigni el servei et comunicarem si és en el teu propi municipi o en algún proper.
      Atentament.

M Helena Tolosa
      Tècnica del SLOF

• Benvolguda Sara, de moment encara no tenim horaris, aquests aniran en funció del que vosaltres marqueu en les vostres preferències, intentant adequar-nos al major nombre de participants. És important que malgrat no saber-ho t’inscriguis a la pestanya d’inscripcions i marquis les teves preferències. Així, quan s’assigni el servei et comunicarem quin és el que està situat més a la vora o si és en el teu propi municipi.
      Atentament.

M Helena Tolosa