Educar les criatures

learn-921255_960_720

Carles Capdevila rep el premi Ciutat de Barcelona de comunicació i mostra amb aquestes paraules el seu agraïment:

“Orgullós que el jurat valori la contribució a parlar amb humor i en posit

iu de l’educació […] Després de córrer tants anys per totes les AMPAs del país fent xerrades, constato amb satisfacció que hi ha un munt de pares i mares, mestres, professors, monitors, educadors socials, que cada dia exerceixen amb aquella alegria, la responsabilitat més gran, complexa, agraïda i divertida: educar les criatures.”

Us deixem l’enllaç d’un article publicat al diari ARA el dia 31 de gener que ens farà reflexionar a tots plegats: Són espavilats, sobretot si els deixem ser-ho.

Us recordem que ja anem penjant les xerrades (obertes a tothom i totalment gratuïtes) als diversos municipis, podeu fer-hi un cop d’ull a la pestanya xerrades,

Bon dimecres!

Els comentaris estan tancats.